Wednesday, September 20, 2023

NOVOMEŠKI ODGOVORI: VERONIKA SADEK, vrhunska atletinja in študentka medicine

Veronika je že sedaj, pa je komaj vstopila v svoja dvajseta, ena od najboljših slovenskih tekačic na srednje proge. Cilje ima olimpijske. Tek trenira šestkrat na teden, a si je za zraven, da življenje ne bi bilo enolično, takoj po opravljeni bežigrajski gimnaziji dodala še študij medicine. Z odločnostjo, delovnimi navadami in vztrajnostjo, kar so tudi njene odlike, bo osvojila še marsikako zlato v atletiki in v življenju.

Kdo vam je izbral ime in zakaj takšno?
Mesec dni preden sem se rodila, je umrla moja babi Veronika. Starša sta mi dala njeno ime. Kot štafeto.

Kje živite?
Trenutno v Šiški v Ljubljani, kjer študiram.

Kje bi radi živeli?
Kot je sedaj, mi je ok.

Kje pa bi bili zdajle najraje?
Kar v Ljubljani, kjer se tudi marsikaj dogaja.

Vaš najljubši delček Novega mesta in njegove okolice?
Župančičevo sprehajališče ob Krki.

Od kje je za vas najlepši pogled na Novo mesto?
Z Marofa, kjer je lep pogled na staro mesto, Ragov log ter okolico mesta.

Kateri je vaš najzgodnejši prijeten spomin v zvezi z Novim mestom?
Spomin se mojega prvega Novomeškega teka, ki sem ga tekla v četrtem razredu osnovne šole. Osvojila sem tretje mesto.

Kaj si želite v novomeški prihodnosti?
Želim si, da bi bilo v Novem mestu več dogajanja.

Kateri je najbolj romantičen predel v Novem mestu?
Loka.

Kateri kulturni dogodek v Novem mestu vas je v zadnjem letu najbolj navdušil ali navdahnil?
Potrudim se obiskati koncert simfoničnega orkestra glasbene šole za kulturni praznik. Vsakič me navduši.

V katere novomeške trgovine najraje zahajate?
V nobeno ne grem z nadvušenjem.

Kateri so vaši najljubši novomeški gostinski kotički?
Loka ter Hiša Fink.

Kateri je po vašem mnenju najbolj zanemarjen del Novega mesta?
Ni noben kaj dosti zanemarjen.

Kaj Novomeščani premalo cenijo?
Novosti, spremembe.

Katerih 5 ciljev bi najraje uresničili, če bi bili županja Novega mesta?
Dodala bi nova sprehajališča, okrepila javni promet, skušala bi izboljšati osnovnošolsko izobraževanje …

Kakšen je vaš življenjski motto?
Izkoristi svoje potenciale.

Kakšen bi moral biti življenjski motto Novega mesta?
Enak, kot je moj: Izkoristi svoje potenciale.

Kaj ste si kot otrok želeli postati, ko boste »veliki«?
Najprej sem želela biti arheolog.

Kaj je za vas sreča?
Življenje z izzivi.

V katerem času/obdobju bi najraje živeli?
V 19. stoletju v Angliji.

Kaj je vaše najljubše početje?
Na prvem mestu je tek, zelo rada pa imam tudi druženje s prijatelji ter branje.

O čem se najraje pogovarjate?
O filozofiji in športu.

Kaj vam naredi popoln dan?
Navaden dan mi najbolj izpopolni dober trening.

S čim se trenutno najbolj zavzeto ukvarjate?
S študijem medicine in atletiko.

V čem znate pretiravati?
V marsičem, kar me pritegne.

Kaj oziroma kdo je največja ljubezen vašega življenja?
Atletika.

Imate kakšno neuresničeno željo?
Zmaga na olimpijskih igrah je še neuresničena želja.

Če bi lahko, katera žival bi bili najraje?
Gepard.

Kaj ste po horoskopu?
Vodnar.

Kaj bi se najraje naučili?
Japonščino.

Kateri talent bi imeli najraje?
Najraje imam tekaški talent.

Katero supermoč bi imeli najraje?
Najraje bi znala leteti kot ptica. To je bila seveda moja otroška želja.

Če bi lahko zamenjali, čigavo življenje bi želeli živeti?
Ne bi menjala.

Kateri obrok je za vas najljubši?
Zajtrk. Dober zajtrk je dober začetek dneva.

Katera je vaša najljubša beseda?
Vrhunsko.

Najbolj in najmanj priljubljen predmet v šoli?
Najbolj francoščina, najmanj fizika.

Kaj bi danes svetovali sebi pri osemnajstih letih?
Bodi bolj odgovorna do sebe.

Kje se vidite čez pet let?
Na zmagovalnem odru olimpijskih iger v Los Angelesu.

Najboljša/najljubša knjiga, ki ste jo prebrali?
Camusov Tujec.

Vaš najljubši film?
Shutter Island – Martin Scorsese.

Vaša najljubša risanka?
Strela McQueen.

Vaša najljubša barva?
Nobena izrazito. Ko sem bila majhna, pa je bila modra.

Vaš najljubši vonj?
Vonj po kavi.

Vaša najljubša roža?
Nimam je.

Najljubša sladkarija?
Črna čokolada.

Najljubši glasbenik/skupina?
Marsikaj in zelo različno, a morda najraje Red Hot Chilli Peppers.

Najljubši letni čas?
Poletje.

Noč ali dan?
Dan.

Sladko ali slano?
Sladko.

Kava ali čaj?
Kava.

Pes ali mačka?
Mačka.

V čem ste najraje oblečeni?
Športno.

Od česa ste bili v življenju najbolj "zadeti"?
Od športnih uspehov.

Kaj vas nasmeji?
Prijatelji.

Kaj vas užalosti?
Trpeči ljudje.

Najpomembnejše, kar so vas naučili starši?
Sprejemanje drugačnosti in vztrajnosti.

Najpomembnejše, kar ste ali želite vi naučiti svoje otroke?
Tega, kar so moji starši mene, pa še česa.

Kateri je najboljši nasvet, ki ste ga kdaj dobili?
Trener mi je rekel, da sem lahko, kar sem.

Česa se najbolj bojite?
Nekoč letenja z letali. A ta strah je sedaj že mimo.

Katera je vam najljubša človeška lastnost?
Iskrenost.

Za kateri športni klub navijate s srcem?
Za nogometno Barcelono.

Kako in kje se rekreirate?
Se ne rekreiram.

Katera je vaša najljubša jed in pijača?
Moja najljubša jed je lasagna, najljubša pijača pa kombuča.

Kakšen je vaš odnos do cvička?
Ga ne pijem. Sem ga pa že probala.

Katera menite, da je vaša najbolj opažena značilnost?
Veliko se smejim – tako mi mnogi rečejo.

Kaj (ali kdo) vas je najbolj zaznamovalo v življenju?
Trenutni trener Tevž Korent.

Kaj vam je bilo v življenju najtežje narediti?
Težka je bila odločitev, da grem v srednjo šolo v Ljubljano.

Za kaj v svojem življenju ste najbolj hvaležni?
Hvaležna sem za vse ljudi, ki so okoli mene.

Kje ste bili nazadnje na počitnicah?
V Provansi.

Katero je vaše najljubše tuje mesto? Zakaj?
Francoski Arles – majhno, a pestro mestece, polno zgodovine in lepot.

Kako sami pripomorete k čistejšemu okolju v mestu?
Uporabljam javni promet.

5 po vašem mnenju danes ali v zgodovini najpomembnejših Novomeščanov?
Jakac, Kozina in mnogi drugi umetniki.

Po čem je po vašem mnenju Novo mesto v Sloveniji najbolj znano?
Krka.

Kaj bi Novemu mestu najbolj pomagalo pri razvoju?
Več dogajanja in več raznolikosti.

Na kateri svoj dosežek v zadnjem letu dni ste najbolj ponosni?
Na peto mesto na mladinskem svetovnem prvenstvu.

Na kateri dosežek Novega mesta v zadnjem letu dni ste najbolj ponosni?
Na nova mostova čez Krko.

Katere so 3 vaše najljubše pesmi iz novomeške glasbene zakladnice?
Dan D – Voda, Čas, Mrfy – Klic.

Kaj bi radi povedali o Novem mestu, pa doslej niste?
Ne bom še povedala.


No comments:

Post a Comment